X Zavrieť
Logout
LOt.vern.bonus
eCasino vernostny bonus
EJ

Ako postupovať pri povýšení registrácie

 

Ako na povýšenie registrácie - návod

1.) Pre povýšenie registrácie Vás prosíme najprv o overenie Vašich osobných údajov v registračnom formulári s osobnými údajmi (po prihlásení sa na Vaše hráčske konto vojdite v menu Vášho hráčskeho konta na eTIPOS.sk  "Moje konto -> Osobné údaje").

Ak ste nový hráč, tak je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.

Pokiaľ povyšujete Vašu už existujúcu registráciu, tak v tabuľke s osobnými údajmi doplňte chýbajúce údaje. POZOR!  V prípade potreby je možné zmeniť iba mail, tel. číslo a adresu. Ostatné údaje prosím nemeňte, budú vám zmenené na základe zaslaných dokladov, nakoľko niektoré zmeny môže previesť len operátor TIPOSu. Ak Vám systém pri vypĺňaní formulára s osobnými údajmi oznámi zhodu údajov alebo máte zmenené číslo bankového účtu (IBAN),  kontaktujte nás prostredníctvom infolinky 18 177 alebo 18 277 (v pracovné dni od 07:30 do 16:30), alebo cez formulár pre reklamácie a podnety.

  • Nickname, teda Vaša prezývka, bude Vašim identifikátorom v hrách, napr. pri pokeri, pri marketingových akciách a podobne. Nickname je možné zadať iba raz.

  • Skontrolujete si správnosť telefónneho čísla. Správne uvedené telefónne číslo, ktoré používate, je dôležité pre ďalší postup. Vaše aktuálne platné telefónne číslo vpíšte do políčka „Mobil" a potvrďte.

2.) Následne vám bude zaslaná SMS s kódom, ten zadajte do požadovaného poľa a potvrďte. Po tomto úkone sa vám na hráčskom konte, v sekcii "Správy" (vpravo hore) zobrazí správa s odkazmi na nahratie dokladov.

3.) Odkaz, ktorý smeruje na stránku s nahratím dokladov dostanete aj e-mailom. V prípade neobdržania e-mailu s odkazom na nahratie dokladov, prosím realizujte nahratie dokladov cez tento odkaz: https://www.etipos.sk/Player/UploadDocument.aspx  (nezabudnite, že musíte byť prihlásení na hráčskom konte). Na tejto stránke prosím nahrajte fotokópie, fotografie alebo scany (pdf formát nie je akceptovaný) dvoch rôznych dokladov Vašej totožnosti.

  • Ak ste občan Slovenskej republiky, je nutné nahrať OBOJSTRANNÚ (teda PREDNÚ aj ZADNÚ stranu) neupravovanú fotokópiu, scan alebo fotografiu Vášho platného OBČIANSKEHO PREUKAZU/ID KARTY s čitateľnými identifikačnými údajmi. Okrem toho je tiež nutné nahrať fotokópiu ďalšieho platného dokladu, potvrdzujúceho Vašu totožnosť (prednú stranu VODIČSKÉHO PREUKAZU alebo PAS-u).
  • Ak ste cudzinec s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky, je nutné zaslať farebnú fotokópiu dokladu o povolení na pobyt s viditeľnou fotografiou a čitateľnými identifikačnými údajmi, a tiež ďalší doklad (napr. vodičský preukaz a podobne).

Fotografie / scany s vašimi dokladmi nie je možné nahrávať vo formátoch .pdf a .doc(x). Povolené sú iba obrázky vo formáte .jpg, .jpeg, .png, .gif, .bmp.

Po nahratí dokladov, stlačte tlačidlo "ODOSLAŤ DOKLADY"

4.) Po úspešnom spracovaní dokumentov a potvrdení povýšenia vašej registrácie TIPOS-om obdržíte notifikačný email. Vaša registrácia bude povýšená a môžete vstupovať s týmto hráčskym kontom do hier v herni eTIPOS.sk

Pri problémoch so spracovaním dokumentov (nedostatočná kvalita, nedostatočný počet odoslaných dokladov) sa vám zobrazí správa na hráčskom konte a tiež vás budeme kontaktovať e-mailom.

Aktivácia komplexnej registrácie bude vykonaná po zaslaní naskenovaných dokladov do 5 pracovných dní.

V prípade akýchkoľvek otázok a problémov nás prosím kontaktujte prostredníctvom infolinky 18 177 alebo 18 277 (v pracovné dni od 07:30 do 16:30), alebo cez formulár pre reklamácie a podnety.

TIP1: Neodkladajte si povýšenie na moment, až keď budete chcieť hrať – v závislosti od množstva hráčov čakajúcich na povýšenie registrácie, sa lehoty na spracovanie predlžujú a  môže teda trvať aj niekoľko dní, kým budú vaše zmeny spracované a overené.

TIP2: Pre úspešné zakončenie si pozorne prečítajte inštrukcie. Fotokópie a údaje na nich musia byť dobre čitateľné, v dostatočnej veľkosti a vo vysokom rozlíšení. Systém neakceptuje formát *.pdf a *.doc (x).